دانلود word بررسي کيفيت رشته فناوري اطلاعات دوره آموزش الکترونيکي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي بر اساس استانداردهاي آموزش الکترونيکي

لینک دانلود

 دانلود word بررسي کيفيت رشته فناوري اطلاعات دوره آموزش الکترونيکي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي بر اساس استانداردهاي آموزش الکترونيکي دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word بررسي کيفيت رشته فناوري اطلاعات دوره آموزش الکترونيکي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي بر اساس استانداردهاي آموزش الکترونيکي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word بررسي کيفيت رشته فناوري اطلاعات دوره آموزش الکترونيکي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي بر اساس استانداردهاي آموزش الکترونيکي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word بررسي کيفيت رشته فناوري اطلاعات دوره آموزش الکترونيکي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي بر اساس استانداردهاي آموزش الکترونيکي :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اندازه گيري تربيتي

تعداد صفحات :22

زمینه: با فزونی گرفتن دوره های آموزش الکترونیکی، یکی از دغدغه های مسولان سازمانها و مصرف کنندگان این نوع از آموزش، برخورداری این دوره ها از کیفیتی مطلوب می باشد. بنابراین در پی ارزیابی جنبه های مختلف دوره خود بر اساس استانداردهای یادگیری الکترونیکی هستند.هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی کیفیت رشته مهندسی فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی صورت گرفته است.روش: بر این اساس آیتم های تعامل، طراحی آموزشی، بازخورد، محتوا، دسترس پذیری، سیستم مدیریت یادگیری و چندرسانه ای بر اساس چک لیست محقق ساخته، توسط متخصصین تکنولوژی آموزشی مورد بررسی قرار گرفت. روایی این چک لیست با استفاده از نظر متخصصین و اساتید و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ 0.87 به دست آمد. سپس 5 نفر از متخصصین تکنولوژی آموزشی بر اساس آموزش های دیده شده، به بررسی سیستم یادگیری الکترونیکی به صورت آنلاین و آفلاین پرداخته و چک لیست را پر کردند.یافته ها: در تجزیه و تحلیل پایانی میانگین سوال کلی تحقیق 2.71 به دست آمد که با استفاده از آزمون معناداری t معنادار است و در دامنه نسبتا مطلوب قرار می گیرد.بحث و نتیجه گیری: بازده تحقیق داده های مفیدی جهت طراحی و تولید محتوا، راهبردهای آموزشی و یادگیری دوره و همچنین تصمیم گیری متولیان و مصرف کنندگان این نوع آموزش به دست می دهد.
كلید واژه: یادگیری الکترونیکی، دانشگاه مجازی، استانداردهای آموزش مجازی، کیفیت در آموزش مجازی

توضیحات بیشتر