دانلود word عوامل تعيين کننده رضايت مشتريان از مراکز فروش تلفني بيمه اتومبيل: مورد مطالعه نمايندگي خدمات بيمه ايران خودرو

لینک دانلود

 دانلود word عوامل تعيين کننده رضايت مشتريان از مراکز فروش تلفني بيمه اتومبيل: مورد مطالعه نمايندگي خدمات بيمه ايران خودرو دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word عوامل تعيين کننده رضايت مشتريان از مراکز فروش تلفني بيمه اتومبيل: مورد مطالعه نمايندگي خدمات بيمه ايران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word عوامل تعيين کننده رضايت مشتريان از مراکز فروش تلفني بيمه اتومبيل: مورد مطالعه نمايندگي خدمات بيمه ايران خودرو،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word عوامل تعيين کننده رضايت مشتريان از مراکز فروش تلفني بيمه اتومبيل: مورد مطالعه نمايندگي خدمات بيمه ايران خودرو :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اقتصاد و تجارت نوين

تعداد صفحات :25

این مقاله به تحلیل عوامل مرتبط با رضایت مشتریان از مراکز تماس و فروش تلفنی بیمه اتومبیل در نمایندگی خدمات بیمه ایران خودرو می پردازد. از چارچوب مفهومی فینبرگ (2006)، برای بررسی رابطه متوسط سرعت پاسخ دهی، زمان انتظار در صف، درصد موفقیت در تماس اول، نرخ قطع، متوسط زمان مکالمه، رعایت برنامه زمانی پاسخگویی، متوسط زمان لازم برای کارهای صدور بیمه نامه، نرخ جابه جایی نمایندگان فروش و سطح خدمت با رضایت مشتریان استفاده شده است. روش نمونه گیری، تصادفی ساده و نمونه پژوهش شامل 384 نفر از مشتریان مرکز فروش تلفنی بیمه اتومبیل در نمایندگی خدمات بیمه ایران خودرو می باشد. با توجه به نتایج تحلیل رگرسیونی، متغیرهای «نرخ جابه جایی نمایندگان فروش»، «درصد موفقیت در تماس اول» و «زمان انتظار در صف» بر رضایت مشتریان تاثیرگذار هستند.
كلید واژه: فروش، فروش تلفنی، مراکز تماس، رضایت مشتری

توضیحات بیشتر