دانلود word بررسي آزمايشگاهي مدول برجهندگي، مقاومت کششي غيرمستقيم و فشاري تك محوري مخلوط هاي آسفالت بازيافت شده با استفاده از کف قير

لینک دانلود

دانلود word بررسي آزمايشگاهي مدول برجهندگي، مقاومت کششي غيرمستقيم و فشاري تك محوري مخلوط هاي آسفالت بازيافت شده با استفاده از کف قير دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word بررسي آزمايشگاهي مدول برجهندگي، مقاومت کششي غيرمستقيم و فشاري تك محوري مخلوط هاي آسفالت بازيافت شده با استفاده از کف قير کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word بررسي آزمايشگاهي مدول برجهندگي، مقاومت کششي غيرمستقيم و فشاري تك محوري مخلوط هاي آسفالت بازيافت شده با استفاده از کف قير،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word بررسي آزمايشگاهي مدول برجهندگي، مقاومت کششي غيرمستقيم و فشاري تك محوري مخلوط هاي آسفالت بازيافت شده با استفاده از کف قير :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشريه مهندسي عمران و نقشه برداري (دانشکده فني) (Civil Engineering Infrastructures)

تعداد صفحات :26

یکی از جدیدترین روش های بازیافت آسفالت های قدیمی،‏ روش بازیافت آسفالت به صورت سرد درجا با استفاده از کف قیر می باشد. در سال های اخیر کاربرد این روش در راه ها و فرودگاه های ایران به تدریج گسترش یافته و به موازات آن تحقیقات آزمایشگاهی بر روی خصوصیات مکانیکی و عملکردی این مخلوط های آسفالتی شروع شده است. در بخش اول تحقیق حاضر،‏ با انجام آزمایش مدول برجهندگی و مقاومت کششی غیرمستقیم برروی 144 نمونه آسفالت کف قیر،‏ تأثیر نوع دانه بندی،‏ درصد قیر،‏ درصد سیمان و میزان تراکم برروی مدول برجهندگی و مقاومت کششی غیرمستقیم نمونه ها،‏ در چهار حالت مختلف عمل آوری،‏ بررسی شده است. سپس در ادامه،‏ با انجام آزمایش های لازم بر روی 108 نمونه دیگر،‏ سعی شده تا تأثیر پارامترهای فوق روی مدول برجهندگی و مقاومت فشاری تك محوری مورد مطالعه قرار گیرد. نتایج به دست آمده نشان می دهند که تغییر دانه بندی مصالح خرده آسفالتی از ریز به متوسط و نیز تغییر میزان قیر اضافه شده از دو به چهار درصد،‏ تأثیر نسبتا کمی برروی مدول برجهندگی،‏ مقاومت کششی غیرمستقیم،‏ مقاومت فشاری تك محوری و بهبود حساسیت رطوبتی آسفالت بازیافت شده دارد. در مقابل،‏ افزودن یک درصد سیمان و افزایش آن به دو درصد نقش قابل ملاحظه ای در افزایش پارامترهای مذکور دارد. با استفاده از داده های حاصل از این تحقیق،‏ رابطه همبستگی بین مدول برجهندگی و مقاومت کششی غیرمستقیم جهت تخمین پارامتر نخست،‏ بر اساس نتایج آزمایش مقاومت کششی غیرمستقیم ارائه شده است.
كلید واژه: بازیافت سرد آسفالت، کف قیر، مدول برجهندگی، مقاومت کششی غیر مستقیم، مقاومت فشاری، تک محوری

توضیحات بیشتر