دانلود word طبقه بندي نيازهاي مشتريان و تجزيه و تحليل رفتار آنها با استفاده از الگوي تلفيقي کانو و قوانين انجمني

لینک دانلود

 دانلود word طبقه بندي نيازهاي مشتريان و تجزيه و تحليل رفتار آنها با استفاده از الگوي تلفيقي کانو و قوانين انجمني دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word طبقه بندي نيازهاي مشتريان و تجزيه و تحليل رفتار آنها با استفاده از الگوي تلفيقي کانو و قوانين انجمني  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word طبقه بندي نيازهاي مشتريان و تجزيه و تحليل رفتار آنها با استفاده از الگوي تلفيقي کانو و قوانين انجمني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word طبقه بندي نيازهاي مشتريان و تجزيه و تحليل رفتار آنها با استفاده از الگوي تلفيقي کانو و قوانين انجمني :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقيقات بازاريابي نوين

تعداد صفحات :21

هدف از این مقاله، ارائه الگوی تلفیقی از مدل کانو و قوانین انجمنی به منظور طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک سامان قم بوده، پس از نمونه گیری تصادفی ساده، تعداد 144 پرسشنامه برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. در این تحقیق، بعد از جمع آوری داده ها، نیازهای مشتریان به وسیله مدل کانو طبقه بندی و در ادامه به وسیله قوانین انجمنی، ارتباط میان ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و نتایج حاصل شده از مدل کانو، مشخص شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان به طور آشکاری بر نوع نیازهای آنها تاثیر گذاشته است. نتایج حاصل از این تحقیق می تواند به شکل موثری در تدوین استراتژی های بازاریابی به منظور جلب رضایت مشتریان و همچنین در بخش بندی بازار استفاده شود.
كلید واژه: مدل کانو، داده کاوی، قوانین انجمنی، رضایت مشتری

توضیحات بیشتر