دانلود word شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پياده ‌سازي کسب و کار الکترونيک در شرکت هاي کوچک و متوسط با استفاده از MADM فازي

لینک دانلود

 دانلود word شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پياده ‌سازي کسب و کار الکترونيک در شرکت هاي کوچک و متوسط با استفاده از MADM فازي دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پياده ‌سازي کسب و کار الکترونيک در شرکت هاي کوچک و متوسط با استفاده از MADM فازي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پياده ‌سازي کسب و کار الکترونيک در شرکت هاي کوچک و متوسط با استفاده از MADM فازي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پياده ‌سازي کسب و کار الکترونيک در شرکت هاي کوچک و متوسط با استفاده از MADM فازي :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش نامه مديريت تحول (پژوهش نامه مديريت)

تعداد صفحات :25

شرکت های کوچک و متوسط نقش عمده ‌ای در اقتصاد ملی دارند. برخورداری از فرایندهای الکترونیکی فرصت ‌های زیادی را برای این شرکت ها برای مشارکت در بازارهای منطقه ‌ای و بین ‌المللی فراهم می آورد. هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل موثر بر پیاده‌ سازی کسب و کار الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط است. بدین منظور پس از بررسی پیشینه پژوهش و استخراج 61 شاخص در قالب 10 بعد به عنوان عوامل موثر بر پیاده سازی کسب و کار الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط، وضعیت شرکت های مورد مطالعه بررسی گردید و در ادامه، درجه اهمیت هر یک از عوامل با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی مشخص و در نهایت، مهمترین شاخص ها با استفاده از تاپسیس فازی شناسایی گردید. نتایج نشان می دهد وجود آدرس اینترنتی، بالا بودن سیستم های ارتباطی در سازمان، مدیریت منابع فیزیکی و مالی، آماده سازی برای تولید، اندازه و سطح تولید کالا، حمایت از مصرف کننده، وجود تعرفه های گمرکی، سیستم حمل و نقل، توسعه کارت های اعتباری و فرهنگ سازمانی، مهمترین مولفه های موثر بر پیاده سازی کسب و کار الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط است.
كلید واژه: کسب و کار الکترونیک، شرکت های کوچک و متوسط، AHP فازی، TOPSIS فازی

توضیحات بیشتر