دانلود word مقايسه خودکارآمدي، اختلال هيجاني و احساس تنهايي در دانش آموزان دچار ناتواني يادگيري و عادي

لینک دانلود

 دانلود word مقايسه خودکارآمدي، اختلال هيجاني و احساس تنهايي در دانش آموزان دچار ناتواني يادگيري و عادي دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word مقايسه خودکارآمدي، اختلال هيجاني و احساس تنهايي در دانش آموزان دچار ناتواني يادگيري و عادي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word مقايسه خودکارآمدي، اختلال هيجاني و احساس تنهايي در دانش آموزان دچار ناتواني يادگيري و عادي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word مقايسه خودکارآمدي، اختلال هيجاني و احساس تنهايي در دانش آموزان دچار ناتواني يادگيري و عادي :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روان شناسي كاربردي

تعداد صفحات :22

هدف: این پژوهش با هدف تعیین و دانلود word مقايسه خودکارآمدي، اختلال هيجاني و احساس تنهايي در دانش آموزان دچار ناتواني يادگيري و عادي انجام شد.روش: روش پژوهش پس رویدادی و جامعه آماری کلیه دانش آموزان پایه سوم، چهارم و پنجم ابتدایی چهار ناحیه آموزش و پرورش استان البرز در سال تحصیلی 89-1388 بود که به روش تصادفی از بین آن ها ناحیه 3 و از این ناحیه 40 دانش آموز 12-9 ساله دچار ناتوانی یادگیری انتخاب و با 40 دانش آموز عادی همتا شد. ابزار پژوهش پرسشنامه خودکارآمدی بندورا (2000)، پرسشنامه نسخه معلم راتر 1967 و مقیاس احساس تنهایی آشر، هامیل و رشاو (1984) بود. داده ها با استفاده از روش تحلیل واریانس چند متغیری تحلیل شد.یافته ها: نتایج نشان داد تفاوت میزان خودکارآمدی، اختلال هیجانی و احساس تنهایی در دانش آموزان دچار ناتوانی یادگیری و عادی معنادار، به گونه ای که خودکارآمدی در دانش آموزان عادی و اختلال هیجانی و احساس تنهایی در دانش آموزان دچار ناتوانی یادگیری بیشتر بود.نتیجه گیری: بر اساس یافته های پژوهش حاضر نتیجه می شود که با افزایش خودکارآمدی دانش آموزان دچار ناتوانی یادگیری می توان اختلال هیجانی و احساس تنهایی آن ها را کاهش داد.
كلید واژه: احساس تنهایی، اختلال هیجانی، خودکارآمدی، ناتوانی یادگیری

توضیحات بیشتر