دانلود word تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربيت بدني با نيازهاي بازديدکنندگان از نمايشگاه کتاب و غرفه هاي تربيت بدني در سال 1390

لینک دانلود

دانلود word تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربيت بدني با نيازهاي بازديدکنندگان از نمايشگاه کتاب و غرفه هاي تربيت بدني در سال 1390 دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربيت بدني با نيازهاي بازديدکنندگان از نمايشگاه کتاب و غرفه هاي تربيت بدني در سال 1390 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربيت بدني با نيازهاي بازديدکنندگان از نمايشگاه کتاب و غرفه هاي تربيت بدني در سال 1390،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربيت بدني با نيازهاي بازديدکنندگان از نمايشگاه کتاب و غرفه هاي تربيت بدني در سال 1390 :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش هاي مديريت ورزشي و علوم حركتي

تعداد صفحات :24

هدف از این تحقیق، بررسی دانلود word تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربيت بدني با نيازهاي بازديدکنندگان از نمايشگاه کتاب و غرفه هاي تربيت بدني در سال 1390 است. این تحقیق به روش توصیفی- تحلیلی اجرا شد و داده های آن به شکل میدانی جمع آوری گردید. جامعه تحقیق عبارت بود از مشتریان کتاب های ورزشی و نمونه 384 نفری از خریداران در نمایشگاه کتاب به طور تصادفی انتخاب شدند. ابزار سنجش تحقیق، پرسشنامه محقق ساخته ای حاوی 44 سوال بود که روایی و پایایی (85%) آن تایید شد.نتایج نشان داد که کیفیت کتاب ها از بعد طرح و قیمت در بین مشتریان با رشته تربیت بدنی و غیر رشته تربیت بدنی تفاوت معنی داری ندارد، اما میزان شهرت برند ناشران و جایگاه علمی مولفین کتب از دیدگاه مشتریان با رشته تربیت بدنی و غیر رشته تربیت بدنی تفاوت دارد (p<0.05). هر دو گروه مشتری ویژگی های کتب موجود را در حد مطلوب نمی دانند و انتظار بهبود کیفیت کتب را دارند؛ آنها به تالیف کتب توسط متخصصین و نشر توسط ناشرین مطلع از استانداردهای مناسب تولید کتاب و عرضه مناسب و قیمت متناسب با محتوا و توان خریداران آن تاکید داشتند. مشتریان از نحوه اطلاع رسانی درباره کتب جدید ورزشی منتشر شده راضی نبودند.لذا پیشنهاد می شود که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا دانشکده های تربیت بدنی نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی در رابطه با بازاریابی و ارتباطات ورزشی برای هدایت مولفان و ناشران مبتنی بر نیاز مصرف کننده اقدام نمایند.
كلید واژه: کتاب ورزشی، نشر ورزشی، بازاریابی ورزشی

توضیحات بیشتر