دانلود word ارزيابي ميزان رضايت مشتريان شرکت ايساکو از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل کانو

لینک دانلود

 دانلود word ارزيابي ميزان رضايت مشتريان شرکت ايساکو از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل کانو دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word ارزيابي ميزان رضايت مشتريان شرکت ايساکو از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل کانو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word ارزيابي ميزان رضايت مشتريان شرکت ايساکو از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل کانو،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word ارزيابي ميزان رضايت مشتريان شرکت ايساکو از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل کانو :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مديريت) (Journal of Industrial Strategic Management)

تعداد صفحات :13

امروزه همه کوشش هایی که شرکت ها در خصوص افزایش کیفیت محصولات و کسب توان رقابتی به کار می برند، برای به دست آوردن مشتریان بیشتر و حفظ آنها و به بیان دیگر هرچه بیشتر وفادار نمودن مشتریان است و این هدف به ویژه برای شرکت های خودرو سازی ایده آل بسیار بزرگی است و بخش عمده ای از آن از طریق واحدهایی از شرکت که با مشتریان ارتباط مستقیم دارند، (نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش خودرو) در شهرهای دور و نزدیک محقق می شود. هدف از انجام این تحقیق شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش با ایده گرفتن از مدل کانو می باشد. تحقیق حاضر به لحاظ هدف از نوع کاربردی و از شاخه میدانی است که در دو مرحله صورت پذیرفته است در مرحله اول با توجه به منابع مختلف پرسشنامه طراحی گردید و در مرحله دوم پس از توزیع پرسشنامه در مرحله پیش آزمون و تعیین اعتبار آن، پرسشنامه بین 384 نفر از دارندگان خودروهای سمند، پژو پارس، پژو 206 و پژو 405 در سطح شهر تهران توزیع شده و تکمیل گردید. نمونه مزبور با روش نمونه گیری طبقه ای و از میان حدود 130 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت ایساکو انتخاب گردید. یافته های این تحقیق ضمن اینکه مشخص کننده تاثیر این عوامل بر رضایت مشتریان است، نشان می دهد که رضایت مشتریان نسبت به عوامل موجود به ترتیب عوامل عملکردی، عوامل انگیزشی و عوامل اساسی می باشد.
كلید واژه: مشتریان، مدل کانو، الزامات اساسی، الزامات انگیزشی، الزامات عملکردی

توضیحات بیشتر