دانلود word ارزيابي عوامل موثر بر ارزش ويژه نام و نشان تجاري بانک ملت دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود word ارزيابي عوامل موثر بر ارزش ويژه نام و نشان تجاري بانک ملت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word ارزيابي عوامل موثر بر ارزش ويژه نام و نشان تجاري بانک ملت،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن دانلود word ارزيابي عوامل موثر بر ارزش ويژه نام و نشان تجاري بانک ملت :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مديريت) (Journal of Industrial Strategic Management)
تعداد صفحات :13
ارزش ویژه نام و نشان تجاری شایع ترین عبارتی است كه برای بیان عملكرد نام و نشان تجاری به کار برده می شود و همچنین در ارزش مالی ترازنامه شرکت ها مورد سنجش قرار می گیرد. هدف این تحقیق بررسی تاثیر عناصر منتخب آمیزه بازاریابی خدمات بر روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری است. عناصر منتخب آمیزه بازاریابی خدمات در این تحقیق کارکنان، شواهد فیزیکی، تبلیغات تجاری، خدمات بانکی، دسترسی به شعبه و فرآیند می باشند که از طریق تاثیر بر ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری شامل وفاداری و تداعی و آگاهی از نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه تاثیر می گذارند. این تحقیق از نوع کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی است. جامعه آماری، مشتریان بانک ملت در سطح شهر تهران می باشد. تعداد 400 نمونه به صورت نمونه گیری تصادفی خوشه ای استخراج گردید و سپس توسط روش آماری مدل یابی معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفت. ابزار پژوهش در این بررسی پرسشنامه بود که پایایی آن بر اساس ضریب آلفای کرونباخ و روایی آن به شیوه روایی محتوا بر اساس نظر اساتید مجرب و صاحب نظر در حوزه بانکداری مورد تایید قرار گرفت. ضریب آلفای کرونباخ این پرسشنامه برابر 0.92 بدست آمد. نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که خدمات بانكی، تبلیغات تجاری و رفتار كاركنان تاثیر مثبت و معنا دار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری دارند و همچنین تبلیغات تجاری به عنوان تاثیرگذارترین عامل که موجب افزایش ارزش ویژه نام و نشان تجاری می شود، شناسایی گردید.
كلید واژه: خدمات، ارزش ویژه نام و نشان تجاری، وفاداری به نام و نشان تجاری، تداعی و آگاهی از نام و نشان تجاری
- دانلود word بررسي رابطه بين ادراک برابري با تعهد سازماني و رضايت شغلي در بين دبيران آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه | WORD
- دانلود word کارکردهايي جديد براي کتابخانه ها و مراکز اطلاع رساني | WORD
- دانلود word بررسي رابطه بين مزيت نسبي ارزش افزوده فعاليت هاي بخش گردش گري (هتل و رستوران) و رشد اقتصادي استان مازندران و مقايسه آن با ساير استان هاي کشور | WORD
- دانلود word بررسي رابطه هوش چندگانه مديران با اثربخشي سازماني شرکت گاز استان آذربايجان شرقي | WORD
- دانلود word اولويت بندي سيستم هاي كنترل توليد و موجودي كششي و هيبريدي در شركت ايران خودرو | WORD
- دانلود word اصول تفکر ناب در ساخت مدل فرزانگي ارتباط اجتماعي و ارزيابي تاثير کاربرد آن بر عملکرد کارکنان | WORD
- دانلود word ارزيابي ميزان رضايت مشتريان شرکت ايساکو از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل کانو | WORD