دانلود word جذابيت خدمات شخصي سازي شده براي استفاده کنندگان تلفن هاي همراه و تاثير آن بر رفتار تغيير خدمات دهندگان از سوي مشتريان

لینک دانلود

 دانلود word جذابيت خدمات شخصي سازي شده براي استفاده کنندگان تلفن هاي همراه و تاثير آن بر رفتار تغيير خدمات دهندگان از سوي مشتريان دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word جذابيت خدمات شخصي سازي شده براي استفاده کنندگان تلفن هاي همراه و تاثير آن بر رفتار تغيير خدمات دهندگان از سوي مشتريان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word جذابيت خدمات شخصي سازي شده براي استفاده کنندگان تلفن هاي همراه و تاثير آن بر رفتار تغيير خدمات دهندگان از سوي مشتريان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word جذابيت خدمات شخصي سازي شده براي استفاده کنندگان تلفن هاي همراه و تاثير آن بر رفتار تغيير خدمات دهندگان از سوي مشتريان :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :25

هدف از این مطالعه بررسی جذابیت و رفتار تغییر خدمات دهندگان تلفن های همراه در میان کاربران این خدمات با تاکید بر مدل هو و کوک (2003) است. در این جا پارامترهایی راهبردی مورد بررسی قرار گرفته تا خدمات دهندگان تلفن های همراه روش هایی را كه می توانند به وسیله آن ها مصرف كنندگان جدید خود را به دست آورند، تشخیص دهند. برای تجزیه تحلیل موضوع، متغیر وابسته را قصد مشتركان این گونه خدمات در تغییر خدمات دهندگان خود به خدمات دهندگان جدیدی كه دارای سرویس های شخصی سازی شده هستند، در نظر گرفتیم.لذا پنج ساخته اصلی تبلیغات عمومی، تناسب، ارزش ادراك شده، حجم تبلیغات و پیام های كوتاه، و مباحث مربوط به حریم خصوصی افراد پیرامون تبلیغات شخصی سازی شده مورد مطالعه قرار گرفته است. نتایج تحلیل تجربی تحقیق نشان می دهد تمام این ساخته ها بر تصمیم مشتریان برای تغییر خدمات دهنده خود تاثیر معنی داری دارند.
كلید واژه: تجارت تلفن های همراه، شخصی سازی، حریم خصوصی، خدمات دهندگان تلفن های همراه و رفتار تغییر مشتریان

توضیحات بیشتر