دانلود word تدوين استراتژي نظام مديريت ارتباط با مشتري با رويکرد کارت امتيازي متوازن در شرکت ساپکو

لینک دانلود

 دانلود word تدوين استراتژي نظام مديريت ارتباط با مشتري با رويکرد کارت امتيازي متوازن در شرکت ساپکو دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word تدوين استراتژي نظام مديريت ارتباط با مشتري با رويکرد کارت امتيازي متوازن در شرکت ساپکو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word تدوين استراتژي نظام مديريت ارتباط با مشتري با رويکرد کارت امتيازي متوازن در شرکت ساپکو،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word تدوين استراتژي نظام مديريت ارتباط با مشتري با رويکرد کارت امتيازي متوازن در شرکت ساپکو :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :29

امروزه سازمان ها مشتریان را محور تمام فعالیت های خود قرار داده و استراتژی های بازاریابی و فروش خود را بر این اساس تنظیم می كنند. در همین راستا یکی از چالش های اصلی بنگاه های اقتصادی، تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری است. مطالعات نشان داده که سازمان هایی كه در تدوین استراتژی های خود از رویکرد كارت امتیازی متوازن استفاده می نمایند در اجرای استراتژی های خود موفق تر هستند. تلفیق كارت امتیازی متوازن با نظام مدیریتی ارتباط با مشتریان به عنوان یكی از ابزارهای قوی تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری قابل استفاده می باشد. این كارت طرح های مدیریت ارتباط با مشتری را به عوامل كلیدی موفقیت و معیارهای عملكردی تبدیل و نهایتا منجر به تدوین برنامه های اجرایی می گردد. این مقاله، در قالب یک مطالعه موردی سعی در ارائه یک متدولوژی ابتکاری برای تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن دارد. در این تحقیق پس از شناسایی ماموریت، چشم انداز و استراتژی های فعلی سازمان، اهداف استراتژیک نظام مدیریت ارتباط با مشتری برای هر یک از جنبه های کارت امتیازی متوازن شناسایی شد، سپس عوامل کلیدی موفقیت در نظام مدیریت ارتباط با مشتری تعیین گردید و پس از غربال گری آن ها با روش فازی، شاخص های کلیدی عملکرد برای هر یک از این عوامل مشخص، و سپس با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی اولویت بندی شد. در ادامه، کارت امتیازی متوازن و نقشه استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری تنظیم، و برای هر یک از عوامل کلیدی موفقیت، برنامه اقدام اجرایی تدوین گردید.
كلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، کارت امتیازی متوازن، عوامل کلیدی موفقیت، شاخص های کلیدی عملکرد، نقشه استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری

توضیحات بیشتر