دانلود word اولويت بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان با استفاده ا ز مدل ECSI

لینک دانلود

دانلود word اولويت بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان با استفاده ا ز مدل ECSI دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word اولويت بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان با استفاده ا ز مدل ECSI کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word اولويت بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان با استفاده ا ز مدل ECSI،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word اولويت بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان با استفاده ا ز مدل ECSI :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :27

در دنیای پررقابت امروزی برای داشتن یک موقعیت مسلط در بازار، ارایه محصولات با کیفیت برتر به مشتریان یک امر مهم است كه از آن می توان به عنوان یک اهرم ایجادکننده مزیت رقابتی بادوام نام برد. وفاداری مشتری یك حق نیست بلكه امتیازی است كه باید كسب شود.هدف از مقاله حاضر، اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شركت شیرین عسل است. در زمینه رضایت و وفاداری مشتریان مدل های متفاوتی توسط اندیشمندان ارائه شده كه در این پژوهش از مدل رضایت مشتری اروپایی استفاده گردیده که در آن سه عامل رضایت مشتری، تصویر درک شده از شرکت و کیفیت درک شده از نرم افزار (عناصر تعاملی در خدمت ارائه شده یا بخشی از کیفیت که نمایان گر عناصر تعاملی در خدمت ارائه شده مانند رفتار پرسنل و یا ویژگیهای محیط ارائه خدمت است) بر روی وفاداری موثر می باشند.در این تحقیق تعداد 420 پرسشنامه میان مصرف كنندگان محصولات این شركت در شهر تهران پخش گردید كه تعداد 385 پرسشنامه تكمیل شده جمع آوری شد.نتایج به دست آمده از تحقیق پس از انجام تجزیه و تحلیل های آماری نشان داد که در سطح اطمینان 95% كلیه عوامل شناسایی شده بر روی دو شاخص اصلی وفاداری - تكرار خرید و معرفی محصول به دیگران- مصرف كنندگان محصولات شركت شیرین عسل موثر می باشند.
كلید واژه: بازاریابی، وفاداری، رضایت مصرف كننده و رفتار مصرف كننده

توضیحات بیشتر