دانلود word بررسي عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتريان با استفاده از روش تحليل عاملي

لینک دانلود

دانلود word بررسي عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتريان با استفاده از روش تحليل عاملي دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word بررسي عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتريان با استفاده از روش تحليل عاملي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word بررسي عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتريان با استفاده از روش تحليل عاملي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word بررسي عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتريان با استفاده از روش تحليل عاملي :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :24

امروزه اهمیت مفهوم برند در خرید مشتریان به حدی است که برخی از صاحب نظران از آن به عنوان یک محصول کامل یاد کرده و معتقدند بسیاری اوقات مشتریان در عوض آن که محصولی را خریداری نمایند، برندها را می خرند. از این رو شناخت عوامل موثر بر این انتخاب و بررسی ویژگی های خاص برند اهمیتی دو چندان یافته و انجام تحقیقات متنوعی را در این زمینه ضرورت می بخشد. تحقیق حاضر نیز با این هدف و تحت عنوان بررسی علل و عوامل موثر بر انتخاب برند به انجام رسیده است. تحقیق حاضر از لحاظ روش ماهیتی پیمایشی، توصیفی و از لحاظ هدف ساختاری کاربردی دارد. جامعه تحقیق شهروندان شیرازی و نمونه آماری با توجه به شاخص تحلیل عاملی برابر 400 نفر (روش منطقه ای) مدنظر قرارگرفته است.طبق یافته های آماری به دست آمده، 30 متغیر تاثیرگذار در انتخاب برند در 9 دسته کلی قرار گرفته اند، که از میان این 30 متغیر، 5 متغیر شامل قابلیت تلفظ آسان برند، مبهم نبودن برند، به خاطر سپرده شدن آسان برند، زبان نوشتاری و قابل فهم بودن برند در مهم ترین دسته قرار گرفته اند. از طرفی بر اساس تحلیل کیفی دادها نیز مشخص گردید، «تجربه قبلی از خرید برند» برای فرد بیشترین تاثیر را در انتخاب برند از جانب وی داشته است.
كلید واژه: برند، انتخاب برند، خوشه بندی مشتریان، تحلیل عاملی

توضیحات بیشتر