دانلود word ارزيابي روش هاي آموزشي دو جانبه و تکليف محور نسبت به شيوه سخنراني يکسويه و مرسوم در دوره کارشناسي

لینک دانلود

 دانلود word ارزيابي روش هاي آموزشي دو جانبه و تکليف محور نسبت به شيوه سخنراني يکسويه و مرسوم در دوره کارشناسي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word ارزيابي روش هاي آموزشي دو جانبه و تکليف محور نسبت به شيوه سخنراني يکسويه و مرسوم در دوره کارشناسي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word ارزيابي روش هاي آموزشي دو جانبه و تکليف محور نسبت به شيوه سخنراني يکسويه و مرسوم در دوره کارشناسي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word ارزيابي روش هاي آموزشي دو جانبه و تکليف محور نسبت به شيوه سخنراني يکسويه و مرسوم در دوره کارشناسي :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد

تعداد صفحات :10

سابقه و اهداف: در دهه های اخیر، لزوم تجدید نظر در روش یکسویه تدریس و استفاده از روش های دوسویه و فعال یادگیری از سوی سیستم های آموزشی، احساس شده و کاربرد این روش ها در آموزش علوم پزشکی گسترش یافته است. پژوهش حاضر، به منظور ارزیابی روش های آموزشی دو جانبه و تکلیف محور نسبت به روش یکسویه مرسوم آموزش دانشجویان دوره کارشناسی طراحی و اجرا گردید.روش بررسی: این مطالعه توصیفی- مقطعی بر روی 45 نفر از دانشجویان ترم سوم کارشناسی اتاق عمل و هوشبری که واحد روش تحقیق را اخذ کرده بودند انجام شد. ابزار سنجش میزان رضایت دانشجویان، پرسشنامه پایا و روا شامل 10 سوال بود. تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS صورت گرفت.یافته ها: بر اساس یافته های پژوهش کلیه دانشجویان علاقه و رضایتمندی بیشتری نسبت به روش تدریس دو جانبه و تکلیف محور اظهار نمودند. 56.3% آنان کاملا موافق و 43.8% موافق بودند. دانشجویان بیشترین نمره (3.56) را به انجام تکلیف (پروژه) در حین ترم به عنوان یک روش یادگیری دادند.نتیجه گیری: رضایت بالای دانشجویان از روش های تدریس دو جانبه و تکلیف محور می تواند نشان دهنده یادگیری موثرتر و عمیق تر فراگیران در مقایسه با روش های یکسویه تدریس باشد.
كلید واژه: روش تدریس، دو جانبه، تکلیف محور، دوره کارشناسی

توضیحات بیشتر