دانلود word طراحي مدل رتبه بندي آموزشي دانشکده هاي ارائه کننده رشته تغذيه در ايران، راهکاري براي شناسايي نقاط قوت و ضعف

لینک دانلود

 دانلود word طراحي مدل رتبه بندي آموزشي دانشکده هاي ارائه کننده رشته تغذيه در ايران، راهکاري براي شناسايي نقاط قوت و ضعف دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word طراحي مدل رتبه بندي آموزشي دانشکده هاي ارائه کننده رشته تغذيه در ايران، راهکاري براي شناسايي نقاط قوت و ضعف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word طراحي مدل رتبه بندي آموزشي دانشکده هاي ارائه کننده رشته تغذيه در ايران، راهکاري براي شناسايي نقاط قوت و ضعف،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word طراحي مدل رتبه بندي آموزشي دانشکده هاي ارائه کننده رشته تغذيه در ايران، راهکاري براي شناسايي نقاط قوت و ضعف :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد

تعداد صفحات :10

سابقه و اهداف: در دو دهه اخیر گسترش کمی دانشگاه های علوم پزشکی و افزایش تعداد فارغ التحصیلان این گروه به عنوان در دسترس ترین راه حل سامان دادن به کاستی های سیستم بهداشتی و درمانی مدنظر بوده است. در حال حاضر بهبود کیفیت ارائه خدمات آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی اهمیت بیشتری یافته و در اولویت قرار گرفته است. هدف از این مطالعه طراحی الگویی برای تعیین تفاوت های ارائه خدمات آموزشی در دانشکده های ارائه کننده رشته تغذیه در ایران و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها در مقایسه با یکدیگر می باشد.روش بررسی: با تشکیل یک کمیته تخصصی و با استفاده از روش های بارش افکار و گروه اسمی الگوی رتبه بندی طراحی شد. از هر دانشکده نماینده ای معرفی شد تا پرسشنامه ای که برای جمع آوری اطلاعات طراحی شده بود را تکمیل کند. اطلاعات جمع آوری شده با بازدید از دانشکده ها تکمیل و تصحیح گردید. سپس امتیاز هر دانشکده در هر معیار محاسبه شد. برای آنالیز نهایی نیز از یک نرم افزار کامپیوتری که به همین منظور طراحی شده بود استفاده گردید.یافته ها: مجموعه ای شامل بیش از 50 معیار و شاخص در قالب یک نمودار شاخه درختی طراحی شده و وزن آنها با روش های جلب توافق آرا تعیین شد. دانشگاه های علوم پزشکی ارائه کننده رشته تغذیه با استفاده از الگوی طراحی شده بررسی و مقایسه شدند.نتیجه گیری: با انجام این طرح نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات آموزشی در رشته تغذیه مشخص شده و به عنوان الگویی عملی برای اصلاح و ارتقای کمی و کیفی، در اختیار برنامه ریزان و مسوولان قرار گرفت.
كلید واژه: آموزش، رتبه بندی، سطح بندی، تغذیه، دانشكده

توضیحات بیشتر