دانلود word مقايسه‌ باورهاي خودکارآمدي و انگيزه‌ پيشرفت در ميان دانش ‌آموزان با و بدون ناتواني يادگيري

لینک دانلود

 دانلود word مقايسه‌ باورهاي خودکارآمدي و انگيزه‌ پيشرفت در ميان دانش ‌آموزان با و بدون ناتواني يادگيري دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word مقايسه‌ باورهاي خودکارآمدي و انگيزه‌ پيشرفت در ميان دانش ‌آموزان با و بدون ناتواني يادگيري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word مقايسه‌ باورهاي خودکارآمدي و انگيزه‌ پيشرفت در ميان دانش ‌آموزان با و بدون ناتواني يادگيري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word مقايسه‌ باورهاي خودکارآمدي و انگيزه‌ پيشرفت در ميان دانش ‌آموزان با و بدون ناتواني يادگيري :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ناتواني هاي يادگيري

تعداد صفحات :26

هدف این مطالعه، مقایسه‌ باورهای خودکارآمدی و انگیزه‌ پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری بود. این پژوهش از نوع مقطعی - مقایسه ای است. جامعه‌ آماری این پژوهش شامل کلیه‌ دانش آموزان مقطع ابتدایی (دختر و پسر) با و بدون ناتوانی های یادگیری شهر اردبیل در سال 1390 بود. آزمودنی های پژوهش، 40 نفر از دانش آموزان با ناتوانی یادگیری بودند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند و 40 نفر از دانش آموزان عادی به شیوه‌ همتاسازی (بر اساس سن، جنس، پایه‌ تحصیلی، مدرسه و پایگاه اقتصادی - اجتماعی) انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامه‌ خودکارآمدی عمومی شرر و همکاران و پرسشنامه انگیزه‌ پیشرفت هرمنس بود. نتایج نشان داد که بین دو گروه از دانش آموزان در باورهای خودکارآمدی و انگیزه‌ پیشرفت تفاوت معناداری وجود دارد. بدین معنا که دانش آموزان با ناتوانی یادگیری به دلیل سطوح پایین انتظارات از خود، سطوح پایینی از باورهای خودکارآمدی و انگیزه‌ پیشرفت را تجربه می کنند. این نتایج تلویحات مهمی در زمینه‌ آموزش و خدمات مشاوره ای این دانش آموزان دارد.
كلید واژه: باورهای خودکارآمدی، انگیزه‌ پیشرفت، ناتوانی یادگیری

توضیحات بیشتر